playsims3

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny - 31 december 2013 21:57

Hittade ett väldigt fint hår från ModTheSims som jag tänkte tipsa om. Klicka bara på bilden för att komma till nedladdningssidan!


 

(Jag äger inte bilden, från nedladdningssidan)


Av Fanny - 31 december 2013 15:45

Hejsan! Detta är alltså en simsblogg. :) Kommer blogga om allt angående sims, kommer ge ut lite nedladdningstips, skriva lite om vad som händer i mina simsfamiljer, små recensioner om spelen med mera. Hoppas ni kommer tycka min blogg är rolig att läsa och var inte rädd för att slänga in en kommentar. ^^


Just idag kanske det inte blir mycket bloggning eller ingen alls, för vi får snart gäster men kanske hinner spela lite ikväll om jag kan smita hehe. Nejmen annars så bloggar jag imorgon. Ska installera några av mina sims också, avinstallerade en del förut när jag fick en period och inte spelade alls men nu vill jag ju ha dem igen när jag vill spela sims igen. x) 

 

Vi ses sen och sålänge önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år med mycket firande av raketer ikväll och en bra början på 2014!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där! Gillar du sims? Bra då har du kommit rätt! Detta är nämligen en sims blogg samlat med allt kring sims. Du kan läsa om allt från fusk till olika simsnoveller & nedladdningstips.

Välkommen att läsa.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards